måndag 29 juni 2009

En ny start

Jag blev först medlem på bloggspace - men blev så trött på layouten... När jag såg en del bloggar från blogger bestämde jag mig för att starta en här. Min gamla hittar du r

En kort presentation:

Jag heter Nea och bor i Norrbotten.
Jag är född 29 Mars 1995, och är just nu alltså 14 år.
Jag gillar att spela teater, och har gjort det i över 3 år nu.
Mitt nuvarande teaterprojekt är krigsoperan
Där har jag inte någon stor roll - det har inget av barnen - men jag finns på reklambilden.
Något annat jag gillar att göra är att fota. I sommar har jag fotat nästan varje dag. Kommer kanske lägga upp bilder här under bloggandet =)
Jag gillar även att vara med mina kompisar. Några av dem är Lisa, Jennifer, INA, Saaga och Liina. De är alla trevliga =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar